University Library "St. Kliment Ohridski"
Search
Login
English
български
DSpace Home
→
Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"
→
03. Автореферати на дисертации, защитени в СУ "Св. Климент Охридски"
→
Факултет по журналистика и масова комуникация
→
Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search
Filters
Use filters to refine the search results.
Current Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
New Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Showing 10 out of a total of 13 results for collection: Факултет по журналистика и масова комуникация.
(0.003 seconds)
Now showing items 1-10 of 13
1
2
Next Page
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Интерактивни модели на промоционалните микросайтове в Интернет рекламата : Автореферат / Росица Вичева ; Науч. ръководител Теодора Петрова.Interactive models of promotional microsites in the Internet advertising Rossitsa Stefanova Vicheva
Вичева, Росица Стефанова; Viceva, Rosica Stefanova; Петрова, Теодора Радоева науч. ръководител
,
(
2017
)
Маркетингови комуникации, насочени към насърчаване на раждаемостта в България, Дания и Италия за периода 2013-2018 год. : Автореферат / Габриела Божидарова Павлова ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
Павлова, Габриела Божидарова; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител
,
(
2019
)
Творчески аспекти на специалните събития и тяхната интеграция в останалите маркетингови комуникации : Автореферат / Оля Николаева Иванова ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
Иванова, Оля Николаева; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител
,
(
2013
)
Комуникативни и семиотични аспекти на музиката в маркетинговите комуникации : Автореферат / Ани Емануилова Софрониева ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
Софрониева, Ани Емануилова; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител
,
(
2013
)
Творческият процес в рекламата, интегрираните маркетингови комуникации и брандинга (комуникативни и мениджърски аспекти) : Автореферат. / Стефан Серезлиев ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
Серезлиев, Стефан; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител
,
(
2012
)
Мрежово възприемане на потребителското общество : Ролята на убеждаващата комуникация при формиране на динамични квазиценностни връзки : Автореферат / Любен Христов Гешев ; Науч. ръководител Чавдар Христов.Network understanding of the consumer society The role of persuasive communication in the shaping of dynamic quasi-value links Lyben Hristov Geshev
Гешев, Любен Христов; Gesev, Ljuben Hristov; Христов, Чавдар Асенов науч. ръководител
,
(
2018
)
Приложение на новите технологии в маркетинговите комуникации : Съвременни знакови ситуации : Автореферат / Гергана Маркова ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.Application of modern technologies in marketing communications Contemporary sign situations Gergana Yordanova Markova
Маркова, Гергана Виолетова; Markova, Gergana Jordanova; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител
,
(
2017
)
Маркетингови комуникации на туристически услуги - семиотични и наративни аспекти : Автореферат / Христина Славова ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.Marketing communications in tourism – semiotics and narrative aspects Hristina Yanceva Slavova
Славова, Христина Янчева; Slavova, Hristina Janceva; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител
,
(
2017
)
Маркетингови общувания в социалните мрежи - комуникативни и семиотични аспекти : Автореферат / Никола Вангелов ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.Marketing communications in social media - communicative and semiotic aspects Nikola Lyubomirov Vangelov
Вангелов, Никола Любомиров; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител; Vangelov, Nikola Ljubomirov
,
(
2016
)
Ефективни комуникационни инструменти на директния дигитален маркетинг в софтуерната индустрия (психологически и културни специфики на потребителите в България и Германия през периода 2017 – 2021 г.) : Автореферат / Мануела Петрова Дюлгерова-Тотева ; Науч. ръководител Теодора Петрова ; Рец. Симеон Игнатов Василев, Александър Христов.Effective communication tools of direct digital marketing in the software industry (psychological and cultural specifics of the customers in Bulgaria and Germany in the period 2017 - 2021) Manuela Petrova Dyulgerova-Toteva
Дюлгерова-Тотева, Мануела Петрова; Djulgerova-Toteva, Manuela Petrova; Петрова, Теодора Радоева науч. ръководител; Василев, Симеон Игнатов рец.; Христов, Александър Трайков рец.
,
(
2021
)
Now showing items 1-10 of 13
1
2
Next Page
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Browse
All of DSpace
Divisions & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Discover
Author
Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител (8)
Петрова, Теодора Радоева науч. ръководител (2)
Babanin, Vanja Blagoeva. (1)
Djulgerova-Toteva, Manuela Petrova (1)
Gesev, Ljuben Hristov (1)
Ljubenova, Nevena Olegova (1)
Markova, Gergana Jordanova (1)
Slavova, Hristina Janceva (1)
Vangelov, Nikola Ljubomirov (1)
Viceva, Rosica Stefanova (1)
... View More
Subject
Маркетинг. (13)
Реклама. (9)
Комуникация. (6)
Автомобили търговия. (1)
Витрини. (1)
Връзки с обществеността. (1)
Икономическо поведение. (1)
Интернет приложение в рекламата. (1)
Информационни и комуникационни технологии приложение. (1)
Информационни и комуникационни технологии. (1)
... View More
Date Issued
2017 (3)
2013 (2)
2016 (2)
2011 (1)
2012 (1)
2014 (1)
2018 (1)
2019 (1)
2021 (1)