Комуникативни и семиотични аспекти на музиката в маркетинговите комуникации : Автореферат / Ани Емануилова Софрониева ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
Софрониева, Ани Емануилова; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител
2013 [issued] 2013.
Кор. опис.; Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и науч. степен "доктор"по проф. направление 3.5 Обществени комуникации и информационни науки (Журналистика - Реклама) СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. "Комуникация и връзки с обществеността" 2013; Електронно копие София Софийски университет "Св. Климент Охридски" 2012
Реклама.; Маркетинг.; Комуникация.; Музика връзки с обществеността.
*** *** ***
bul
bu
Софрониева, Ани Емануилова
Комуникативни и семиотични аспекти на музиката в маркетинговите комуникации :| Автореферат /| Ани Емануилова Софрониева ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
Текст и изображения в електронен вид (1 PDF файл : 874 KB)
София,| 2013.
54 с. ;| 21 см.
Кор. опис.
Автореферат на дисертационен труд| за присъждане на образователна и науч. степен "доктор"по проф. направление 3.5 Обществени комуникации и информационни науки (Журналистика - Реклама)| СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. "Комуникация и връзки с обществеността"| 2013
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Софийски университет "Св. Климент Охридски"| 2012
Реклама.| Маркетинг.| Комуникация.| Музика| връзки с обществеността.
Кафтанджиев, Христо Николов| науч. ръководител