Мрежово възприемане на потребителското общество : Ролята на убеждаващата комуникация при формиране на динамични квазиценностни връзки : Автореферат / Любен Христов Гешев ; Науч. ръководител Чавдар Христов.; Network understanding of the consumer society The role of persuasive communication in the shaping of dynamic quasi-value links Lyben Hristov Geshev
Гешев, Любен Христов; Gesev, Ljuben Hristov; Христов, Чавдар Асенов науч. ръководител
2018 [issued] 2018.
Кор. опис.; Автореферат на дисертационен труд за придобиване на образователно-квалификационна степен "доктор", научна спец.: 3.5 Обществени комуникации и информ. науки (Журналистика - Убеждаваща комуникация) СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. "Комуникация и аудиовизуална продукция" 2018; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2018
Потребление.; Икономическо поведение.; Маркетинг.; Реклама.
*** *** ***
001137142
BG-SoUL
bul
bu
Гешев, Любен Христов
Мрежово възприемане на потребителското общество :| Ролята на убеждаващата комуникация при формиране на динамични квазиценностни връзки : Автореферат /| Любен Христов Гешев ; Науч. ръководител Чавдар Христов.
Network understanding of the consumer society| The role of persuasive communication in the shaping of dynamic quasi-value links| Lyben Hristov Geshev
Характеристика на файл (1 PDF файл : 601.3 KB)
София,| 2018.
36 л. ;| 30 см.
Кор. опис.
Автореферат на дисертационен труд| за придобиване на образователно-квалификационна степен "доктор", научна спец.: 3.5 Обществени комуникации и информ. науки (Журналистика - Убеждаваща комуникация)| СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. "Комуникация и аудиовизуална продукция"| 2018
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2018
Потребление.| Икономическо поведение.| Маркетинг.| Реклама.
Gesev, Ljuben Hristov| Христов, Чавдар Асенов| науч. ръководител