Творческият процес в рекламата, интегрираните маркетингови комуникации и брандинга (комуникативни и мениджърски аспекти) : Автореферат. / Стефан Серезлиев ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
Серезлиев, Стефан; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител
2012 [issued] 2012.
Кор. опис.; Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователната и науч. степен "доктор" по науч. спец. 3.5 Обществени комуникации и информационни науки, (Журналистика - Реклама) СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. "Комуникация и връзки с обществеността" 2012; Електронно копие София Софийски университет "Св. Климент Охридски" 2012
Реклама.; Комуникация социологични проблеми.; Маркетинг.; Търговски марки.
*** *** ***
bul
bu
Серезлиев, Стефан
Творческият процес в рекламата, интегрираните маркетингови комуникации и брандинга (комуникативни и мениджърски аспекти) :| Автореферат. /| Стефан Серезлиев ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
Текст и изображения в електронен вид (1 PDF файл : 623 KB)
София,| 2012.
33 с. :| с ил. ;| 21 см.
Кор. опис.
Автореферат на дисертационен труд| за присъждане на образователната и науч. степен "доктор" по науч. спец. 3.5 Обществени комуникации и информационни науки, (Журналистика - Реклама)| СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. "Комуникация и връзки с обществеността"| 2012
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Софийски университет "Св. Климент Охридски"| 2012
Реклама.| Комуникация| социологични проблеми.| Маркетинг.| Търговски марки.
Кафтанджиев, Христо Николов| науч. ръководител