

Title:
Маркетингови общувания в социалните мрежи - комуникативни и семиотични аспекти : Автореферат / Никола Вангелов ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.; Marketing communications in social media - communicative and semiotic aspects Nikola Lyubomirov Vangelov
Creator:
Вангелов, Никола Любомиров; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител; Vangelov, Nikola Ljubomirov
Date:
2016 [issued] 2016.
Description:
Кор. опис.; Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и науч. степен "доктор" по проф. направление 3.5. Обществени комуникации и информ. науки (Журналистика - Маркетингови комуникации) към кат. на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността" СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността" 2016; Библиогр. с. 44-47; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2016
Subject:
Маркетинг.; Комуникация.; Социални мрежи.
*** *** ***
001:
001109169
040:
BG-SoUL
041:
bul
044:
bu
100:
Вангелов, Никола Любомиров
245:
Маркетингови общувания в социалните мрежи - комуникативни и семиотични аспекти :| Автореферат /| Никола Вангелов ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
246:
Marketing communications in social media - communicative and semiotic aspects| Nikola Lyubomirov Vangelov
256:
Характеристика на файл (1 PDF файл : 1,2 MB)
260:
София,| 2016.
300:
47 с. ;| 30 см.
500:
Кор. опис.
502:
Автореферат на дисертационен труд| за присъждане на образователна и науч. степен "доктор" по проф. направление 3.5. Обществени комуникации и информ. науки (Журналистика - Маркетингови комуникации) към кат. на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността"| СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността"| 2016
504:
Библиогр. с. 44-47
506:
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
533:
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2016
650:
Маркетинг.| Комуникация.| Социални мрежи.
700:
Кафтанджиев, Христо Николов| науч. ръководител| Vangelov, Nikola Ljubomirov