Маркетингови общувания в социалните мрежи - комуникативни и семиотични аспекти : Автореферат / Никола Вангелов ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.; Marketing communications in social media - communicative and semiotic aspects Nikola Lyubomirov Vangelov
Вангелов, Никола Любомиров; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител; Vangelov, Nikola Ljubomirov
2016 [issued] 2016.
Кор. опис.; Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и науч. степен "доктор" по проф. направление 3.5. Обществени комуникации и информ. науки (Журналистика - Маркетингови комуникации) към кат. на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността" СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността" 2016; Библиогр. с. 44-47; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2016
Маркетинг.; Комуникация.; Социални мрежи.
*** *** ***
001109169
BG-SoUL
bul
bu
Вангелов, Никола Любомиров
Маркетингови общувания в социалните мрежи - комуникативни и семиотични аспекти :| Автореферат /| Никола Вангелов ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
Marketing communications in social media - communicative and semiotic aspects| Nikola Lyubomirov Vangelov
Характеристика на файл (1 PDF файл : 1,2 MB)
София,| 2016.
47 с. ;| 30 см.
Кор. опис.
Автореферат на дисертационен труд| за присъждане на образователна и науч. степен "доктор" по проф. направление 3.5. Обществени комуникации и информ. науки (Журналистика - Маркетингови комуникации) към кат. на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността"| СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността"| 2016
Библиогр. с. 44-47
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2016
Маркетинг.| Комуникация.| Социални мрежи.
Кафтанджиев, Христо Николов| науч. ръководител| Vangelov, Nikola Ljubomirov