Модели на убеждаваща комуникация при налагането на кулинарни брандове автореферат за присъждане на образователна и научна степен "Доктор" по професионално направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки (Медии и комуникации - Убеждаваща комуникация)
Иванова, Антония Иванова; Серафимова, Мила Иванова научен ръководител
2024 [issued] 2024
Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
Комуникация психологични проблеми; Телевизионни жанрове; Готварство; Търговски марки
*** *** ***
001228846
BG-SoUL
bul
Иванова, Антония Иванова
Модели на убеждаваща комуникация при налагането на кулинарни брандове| автореферат за присъждане на образователна и научна степен "Доктор" по професионално направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки (Медии и комуникации - Убеждаваща комуникация)
Характеристика на файл (1 PDF файл : 862.4 KB)
София| 2024
[38] л.| 30 см
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
Комуникация| психологични проблеми| Телевизионни жанрове| Готварство| Търговски марки
Серафимова, Мила Иванова| научен ръководител