Current View
Citation link:
Title:
Модели на убеждаваща комуникация при налагането на кулинарни брандове автореферат за присъждане на образователна и научна степен "Доктор" по професионално направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки (Медии и комуникации - Убеждаваща комуникация)
 
Creator:
Иванова, Антония Иванова; Серафимова, Мила Иванова научен ръководител
 
Date:
2024 [issued] 2024
 
Description:
Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
 
Subject:
Комуникация психологични проблеми; Телевизионни жанрове; Готварство; Търговски марки
 
*** *** ***
 
001:
001228846
 
040:
BG-SoUL
 
041:
bul
 
100:
Иванова, Антония Иванова
 
245:
Модели на убеждаваща комуникация при налагането на кулинарни брандове| автореферат за присъждане на образователна и научна степен "Доктор" по професионално направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки (Медии и комуникации - Убеждаваща комуникация)
 
256:
Характеристика на файл (1 PDF файл : 862.4 KB)
 
260:
София| 2024
 
300:
[38] л.| 30 см
 
506:
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
 
533:
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
 
650:
Комуникация| психологични проблеми| Телевизионни жанрове| Готварство| Търговски марки
 
700:
Серафимова, Мила Иванова| научен ръководител