Консумеризмът и погрешните представи за рекламата : Опит за систематизация; Consumerism and fallacies about advertising An attempt for systematization
Христов, Александър Трайков; Hristov, Aleksandar Trajkov
2006 [issued] Т. 12, 2006 [за 2005].
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по журналистика и масова комуникация
Рез. на англ. ез. [abstract] Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
*** *** ***
000430828
BG-SoUL
bul
Христов, Александър Трайков
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по журналистика и масова комуникация
Консумеризмът и погрешните представи за рекламата :| Опит за систематизация
Consumerism and fallacies about advertising| An attempt for systematization
Характеристика на файл (1 PDF файл : 337.7 KB)
Т. 12, 2006 [за 2005].
с. 343-354.
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Рез. на англ. ез.
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
Hristov, Aleksandar Trajkov