Current View
Citation link:
Title:
Консумеризмът и погрешните представи за рекламата : Опит за систематизация; Consumerism and fallacies about advertising An attempt for systematization
 
Creator:
Христов, Александър Трайков; Hristov, Aleksandar Trajkov
 
Date:
2006 [issued] Т. 12, 2006 [за 2005].
 
 
Източник/Source:
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по журналистика и масова комуникация
 
Description:
Рез. на англ. ез. [abstract] Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
 
*** *** ***
 
001:
000430828
 
040:
BG-SoUL
 
041:
bul
 
100:
Христов, Александър Трайков
 
222:
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по журналистика и масова комуникация
 
245:
Консумеризмът и погрешните представи за рекламата :| Опит за систематизация
 
246:
Consumerism and fallacies about advertising| An attempt for systematization
 
256:
Характеристика на файл (1 PDF файл : 337.7 KB)
 
260:
Т. 12, 2006 [за 2005].
 
300:
с. 343-354.
 
506:
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
 
520:
Рез. на англ. ез.
 
533:
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
 
700:
Hristov, Aleksandar Trajkov