Current View
Citation link:
Title:
The effects of sign language on engagement in early literacy activities for young children with autism; Влиянието на жестовия език върху участието в дейности за ранно ограмотяване на деца с аутизъм в ранна възраст
 
Creator:
Cottle, Heather; Myck-Wayne, Janice; Мик-Уейн, Джанис; Котл, Хийтър, Джанис
 
Date:
2023 [issued] Том 116, 2023.
 
 
Източник/Source:
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
 
Description:
Резюме на английски език [abstract] Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
 
*** *** ***
 
001:
001214529
 
040:
BG-SoUL
 
041:
eng
 
100:
Cottle, Heather
 
222:
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
 
245:
The effects of sign language on engagement in early literacy activities for young children with autism
 
246:
Влиянието на жестовия език върху участието в дейности за ранно ограмотяване на деца с аутизъм в ранна възраст
 
256:
Характеристика на файл (1 PDF файл : 171.5 KB)
 
260:
Том 116, 2023.
 
300:
c. 9-35.
 
506:
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
 
520:
Резюме на английски език
 
533:
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
 
700:
Myck-Wayne, Janice| Мик-Уейн, Джанис| Котл, Хийтър, Джанис