The effects of sign language on engagement in early literacy activities for young children with autism; Влиянието на жестовия език върху участието в дейности за ранно ограмотяване на деца с аутизъм в ранна възраст
Cottle, Heather; Myck-Wayne, Janice; Мик-Уейн, Джанис; Котл, Хийтър, Джанис
2023 [issued] Том 116, 2023.
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
Резюме на английски език [abstract] Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
*** *** ***
001214529
BG-SoUL
eng
Cottle, Heather
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
The effects of sign language on engagement in early literacy activities for young children with autism
Влиянието на жестовия език върху участието в дейности за ранно ограмотяване на деца с аутизъм в ранна възраст
Характеристика на файл (1 PDF файл : 171.5 KB)
Том 116, 2023.
c. 9-35.
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Резюме на английски език
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
Myck-Wayne, Janice| Мик-Уейн, Джанис| Котл, Хийтър, Джанис