Образователен модел за идентифициране и диференцирани подходи в работата с ученици със специални образователни потребности, хронични заболявания, ученици в риск и талантливи ученици в българското приобщаващо образование : Фундаментални научни изследвания, финансирани от Фонд "Научни изследвания"; Educational model for identification and differentiated approaches to students with special educational needs, chronic diseases, students at risk and gifted students in Bulgarian inclusive education Project, funded by Bulgarian national science fund
2022 [issued] Т. 115, 2022.
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
Рез. на англ. ез. [abstract] Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
*** *** ***
001199400
BG-SoUL
bul
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
Образователен модел за идентифициране и диференцирани подходи в работата с ученици със специални образователни потребности, хронични заболявания, ученици в риск и талантливи ученици в българското приобщаващо образование :| Фундаментални научни изследвания, финансирани от Фонд "Научни изследвания"
Educational model for identification and differentiated approaches to students with special educational needs, chronic diseases, students at risk and gifted students in Bulgarian inclusive education| Project, funded by Bulgarian national science fund
Характеристика на файл (1 PDF файл : 46.1 KB)
Т. 115, 2022.
c. 226-228.
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Рез. на англ. ез.
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024