Current View
Citation link:
Title:
Flowers to learn method : Designing learning projects : A phenomenological study from the students' perspective; Методът "цветя за учене" Проектиране на учебни проекти : Феноменологично проучване от позицията на студентите
 
Creator:
Peralta, Isabel Rodriguez; Пералта, Изабел Родригес
 
Date:
2022 [issued] Т. 115, 2022.
 
 
Източник/Source:
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
 
Description:
Рез. на англ. ез. [abstract] Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
 
*** *** ***
 
001:
001199391
 
040:
BG-SoUL
 
041:
eng
 
100:
Peralta, Isabel Rodriguez
 
222:
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
 
245:
Flowers to learn method :| Designing learning projects : A phenomenological study from the students' perspective
 
246:
Методът "цветя за учене"| Проектиране на учебни проекти : Феноменологично проучване от позицията на студентите
 
256:
Характеристика на файл (1 PDF файл : 377 KB)
 
260:
Т. 115, 2022.
 
300:
c. 52-74 :| с ил., табл.
 
506:
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
 
520:
Рез. на англ. ез.
 
533:
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
 
700:
Пералта, Изабел Родригес