Flowers to learn method : Designing learning projects : A phenomenological study from the students' perspective; Методът "цветя за учене" Проектиране на учебни проекти : Феноменологично проучване от позицията на студентите
Peralta, Isabel Rodriguez; Пералта, Изабел Родригес
2022 [issued] Т. 115, 2022.
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
Рез. на англ. ез. [abstract] Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
*** *** ***
001199391
BG-SoUL
eng
Peralta, Isabel Rodriguez
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
Flowers to learn method :| Designing learning projects : A phenomenological study from the students' perspective
Методът "цветя за учене"| Проектиране на учебни проекти : Феноменологично проучване от позицията на студентите
Характеристика на файл (1 PDF файл : 377 KB)
Т. 115, 2022.
c. 52-74 :| с ил., табл.
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Рез. на англ. ез.
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
Пералта, Изабел Родригес