Factors contributing to the "joy to learn" in Japanese elementary schools : A comprehensive study using quantitative and qualitative analysis
Yoshitake Kumiko; Yoshitake Rio; Urakawa Maori
2021 [issued] Т. 114, 2021.
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
Рез. на англ. ез. [abstract] Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
*** *** ***
001187915
BG-SoUL
eng
Yoshitake Kumiko
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
Factors contributing to the "joy to learn" in Japanese elementary schools :| A comprehensive study using quantitative and qualitative analysis
Характеристика на файл (1 PDF файл : 232 KB)
Т. 114, 2021.
c. 30-53 :| с ил., табл.
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Рез. на англ. ез.
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
Yoshitake Rio| Urakawa Maori