Current View
Citation link:
Title:
Factors contributing to the "joy to learn" in Japanese elementary schools : A comprehensive study using quantitative and qualitative analysis
 
Creator:
Yoshitake Kumiko; Yoshitake Rio; Urakawa Maori
 
Date:
2021 [issued] Т. 114, 2021.
 
 
Източник/Source:
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
 
Description:
Рез. на англ. ез. [abstract] Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
 
*** *** ***
 
001:
001187915
 
040:
BG-SoUL
 
041:
eng
 
100:
Yoshitake Kumiko
 
222:
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки
 
245:
Factors contributing to the "joy to learn" in Japanese elementary schools :| A comprehensive study using quantitative and qualitative analysis
 
256:
Характеристика на файл (1 PDF файл : 232 KB)
 
260:
Т. 114, 2021.
 
300:
c. 30-53 :| с ил., табл.
 
506:
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
 
520:
Рез. на англ. ез.
 
533:
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
 
700:
Yoshitake Rio| Urakawa Maori