Теоретични предпоставки и експериментален модел за усъвършенстване на интеркултурната компетентност у децата в предучилищна възраст; Теоретические предпосылки и экспериментальная модель усовершенствования интеркультурной компетентности детей в дошкольной возрасти; Theoretical prerequisites and experimental model for improving intercultural competence of children in preschool age
Спиридонова, Лора Илиева; Spiridonova, Lora Ilieva
2010 [issued] Том 101, 2010.
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по начална и предучилищна педагогика
Резюме на руски и английски език [abstract] Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
*** *** ***
001220991
BG-SoUL
bul
Спиридонова, Лора Илиева
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по начална и предучилищна педагогика
Теоретични предпоставки и експериментален модел за усъвършенстване на интеркултурната компетентност у децата в предучилищна възраст
Теоретические предпосылки и экспериментальная модель усовершенствования интеркультурной компетентности детей в дошкольной возрасти| Theoretical prerequisites and experimental model for improving intercultural competence of children in preschool age
Характеристика на файл (1 PDF файл : 177 KB)
Том 101, 2010.
c. 107-118.
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Резюме на руски и английски език
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
Spiridonova, Lora Ilieva