Current View
Citation link:
Title:
Шумът в рекламната комуникация - теоретични основи и базисни допускания; <<The>> noise in advertising communication - theoretical grounds and basic assumptions
 
Creator:
Христов, Александър Трайков; Hristov, Aleksandar Trajkov
 
Date:
2004 [issued] Т. 10, 2004 [за 2003].
 
 
Източник/Source:
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по журналистика и масова комуникация
 
Description:
Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
 
*** *** ***
 
001:
000370962
 
040:
BG-SoUL
 
041:
bul
 
100:
Христов, Александър Трайков
 
222:
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по журналистика и масова комуникация
 
245:
Шумът в рекламната комуникация - теоретични основи и базисни допускания
 
246:
<<The>> noise in advertising communication - theoretical grounds and basic assumptions
 
256:
Характеристика на файл (1 PDF файл : 330.1 KB)
 
260:
Т. 10, 2004 [за 2003].
 
300:
с. 137-146.
 
506:
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
 
533:
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
 
700:
Hristov, Aleksandar Trajkov