Шумът в рекламната комуникация - теоретични основи и базисни допускания; <<The>> noise in advertising communication - theoretical grounds and basic assumptions
Христов, Александър Трайков; Hristov, Aleksandar Trajkov
2004 [issued] Т. 10, 2004 [за 2003].
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по журналистика и масова комуникация
Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
*** *** ***
000370962
BG-SoUL
bul
Христов, Александър Трайков
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по журналистика и масова комуникация
Шумът в рекламната комуникация - теоретични основи и базисни допускания
<<The>> noise in advertising communication - theoretical grounds and basic assumptions
Характеристика на файл (1 PDF файл : 330.1 KB)
Т. 10, 2004 [за 2003].
с. 137-146.
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
Hristov, Aleksandar Trajkov