Възприемане на темо-ремните отношения в българското изречение от деца с интелектуална недостатъчност; Восприятие темо-ремных отношений в болгарском предложении детьми с умственым недостатком Катерина Караджова, Елена Чаушева; Perception of FSP in Bulgarian яyntax by ъhildren with пental аerangements Katerina Karadjova, Elena Chaousheva
Караджова, Катерина Каролова; Чаушева, Елена Благоева; Karadzova, Katerina Karolova; Causeva, Elena Blagoeva
1992 [issued] Т. 83, 1992.
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по начална и предучилищна педагогика
Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2024
*** *** ***
001069363
BG-SoUL
bul
Караджова, Катерина Каролова
Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Факултет по начална и предучилищна педагогика
Възприемане на темо-ремните отношения в българското изречение от деца с интелектуална недостатъчност
Восприятие темо-ремных отношений в болгарском предложении детьми с умственым недостатком| Катерина Караджова, Елена Чаушева| Perception of FSP in Bulgarian яyntax by ъhildren with пental аerangements| Katerina Karadjova, Elena Chaousheva
Характеристика на файл (1 PDF файл : 408 KB)
Т. 83, 1992.
с. 197-206.
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2024
Чаушева, Елена Благоева| Karadzova, Katerina Karolova| Causeva, Elena Blagoeva