- Синергетическа философия на образованието ; Синергетическа естествена педагогика ; Синергично образование / Яна Рашева-Мерджанова.
- Предна корица
- Предзаглавна страница
- Заглавна страница
- Гръб заглавна страница
- Съдържание
- стр. 6
- За книгата
- стр. 8
- стр. 9
- Въведение или защо образованието не може да се развива без философското си самоопределение
- стр. 12
- стр. 13
- стр. 14
- Резюме на книгата
- стр. 16
- стр. 17
- Book Abstract
- стр. 20
- стр. 21
- Логическа схема / ментална карта на съдържанието
- стр. 23
- стр. 24
- Първа част. Синергетическа философия на образованието
- Понятийно-смислови прототипи на синергетическата парадигма
- стр. 26
- Онтологично равнище - природен и социален синергетизъм
- стр. 28
- стр. 29
- стр. 30
- стр. 31
- Синергетизъм на гносеологическо равнище - генеалогично синтетично познание
- стр. 33
- стр. 34
- стр. 35
- стр. 36
- стр. 37
- стр. 38
- Синергетизъм на антропологично равнище - оценностяващ познаващ родов човек
- стр. 40
- стр. 41
- стр. 42
- Синергия в развитието на глобалните общества
- стр. 44
- стр. 45
- стр. 46
- Синергия в развитието на образованието
- стр. 48
- стр. 49
- Синергия в развитието на науките - статут на педагогиката
- стр. 51
- стр. 52
- стр. 53
- Философскопедагогическа концепция за синергично образование като цивилизационен-оценностяващ механизъм
- стр. 55
- стр. 56
- стр. 57
- Синергетическо направление в българската педагогика
- стр. 59
- стр. 60
- стр. 61
- стр. 62
- стр. 63
- Понятийно-смислови прототипи на синергетическата парадигма
- Предна корица
- Втора част. Синергетическа училищна педагогика
- Прагматични последици от неразбиране на синергетизма в образованието
- стр. 65
- стр. 66
- стр. 67
- Синергетична трансформация на класно-урочната система за организация на обучението
- стр. 69
- стр. 70
- стр. 71
- стр. 72
- стр. 73
- Отворена учебна среда - към синергия на педагогическите среди
- стр. 75
- стр. 76
- стр. 77
- стр. 78
- Синергия на субектите в образованието: учител-ученик-партньори
- стр. 80
- стр. 81
- стр. 82
- стр. 83
- стр. 84
- Синергично учебно съдържание и интегрирана метаметодика на обучение
- стр. 86
- стр. 87
- стр. 88
- стр. 89
- стр. 90
- стр. 91
- стр. 92
- стр. 93
- стр. 94
- стр. 95
- стр. 96
- стр. 97
- стр. 98
- стр. 99
- стр. 100
- Синергични и иконични учебници
- стр. 102
- стр. 103
- стр. 104
- стр. 105
- стр. 106
- стр. 107
- стр. 108
- стр. 109
- стр. 110
- стр. 111
- стр. 112
- стр. 113
- стр. 114
- стр. 115
- стр. 116
- стр. 117
- стр. 118
- стр. 119
- Персонално Портфолио на... по...
- стр. 121
- стр. 122
- стр. 123
- стр. 124
- стр. 125
- стр. 126
- стр. 127
- стр. 128
- стр. 129
- стр. 130
- стр. 131
- стр. 132
- стр. 133
- стр. 134
- стр. 135
- Синергични пособия - „Тематичен късметен календар"
- стр. 137
- стр. 138
- стр. 139
- Интегрирано (само)оценяване
- стр. 141
- стр. 142
- Прагматични последици от неразбиране на синергетизма в образованието
- За синергични образователни закони
- стр. 144
- Подготовката на специалисти и регулиране на педагогическите професии
- стр. 146
- стр. 147
- стр. 148
- стр. 149
- От научно самоопределяне на изследователя към управление на науката
- стр. 151
- стр. 152
- стр. 153
- стр. 154
- стр. 155
- стр. 156
- стр. 157
- стр. 158
- Образователно (само)регулиране - „вътрешно" училищно гражданско общество
- стр. 160
- стр. 161
- стр. 162
- стр. 163
- Езиковокултурният акцент
- стр. 165
- стр. 166
- стр. 167
- Практически проявления-индикатори на педагогическия синергетизъм
- стр. 169
- стр. 170
- Заключение или защо съвременните общества не могат да се развиват без автономни образователни системи
- стр. 172
- стр. 174
- стр. 175
- стр. 176
- стр. 177
- стр. 180
- стр. 181
- стр. 182
- стр. 183
- стр. 184
- стр. 185
- стр. 186
- стр. 187
- стр. 188
- стр. 189
- стр. 190
- стр. 191
- стр. 192
- стр. 193
- стр. 194
- стр. 195
- стр. 196
- стр. 197
- стр. 198
- стр. 199
- Издателско каре