Current View
Citation link:
Title:
Ерготерапевтични подходи и стратегии в обучението на високофункциониращи ученици от аутистичния спектър (със синдром на Аспергер) Автореферат / Христос Бабалис ; Науч. ръководител Мира Цветкова-Арсова.
 
Creator:
Бабалис, Христос Георгиос; Цветкова-Арсова, Мира Димитрова науч. ръководител
 
Date:
2020 [issued] 2020.
 
Description:
Автореферат на дисертационен труд [за присъждане на образователна и научна степен "доктор", по професионално направление 1.2 Педагогика, научна специалност Специална педагогика] Софийски университет "Св. Климент Охридски", Факултет по науки за образованието и изкуствата, Катедра по специална педагогика и логопедия 2020; Библиогр. с. 79-83; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2023
 
Subject:
Аутизъм при децата; Деца с увреждания образование и просвета; Трудотерапия
 
*** *** ***
 
001:
001209411
 
040:
BG-SoUL
 
041:
bul
 
044:
bu
 
100:
Бабалис, Христос Георгиос
 
245:
Ерготерапевтични подходи и стратегии в обучението на високофункциониращи ученици от аутистичния спектър (със синдром на Аспергер)| Автореферат /| Христос Бабалис ; Науч. ръководител Мира Цветкова-Арсова.
 
260:
София,| 2020.
 
300:
1 онлайн ресурс (83 с.) :| с цв. табл.
 
347:
Текстов файл| pdf| 2,73 MB
 
502:
Автореферат на дисертационен труд| [за присъждане на образователна и научна степен "доктор", по професионално направление 1.2 Педагогика, научна специалност Специална педагогика]| Софийски университет "Св. Климент Охридски", Факултет по науки за образованието и изкуствата, Катедра по специална педагогика и логопедия| 2020
 
504:
Библиогр. с. 79-83
 
506:
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
 
533:
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2023
 
650:
Аутизъм| при децата| Деца с увреждания| образование и просвета| Трудотерапия
 
700:
Цветкова-Арсова, Мира Димитрова| науч. ръководител