Педагогически стратегии за ученици с хиперактивност и дефицит на вниманието Автореферат / Йоанна Николи ; Науч. ръководител Емилия Хинкова Евгениева.
Николи, Йоанна Димитриос; Евгениева, Емилия Хинкова науч. ръководител
2021 [issued] 2021.
Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по професионално направление 1.2. Педагогика (Специална педагогика) Софийски университет "Св. Климент Охридски", Факултет по науки за образованието и изкуствата, Катедра "Специална педагогика" 2021; Библиография с. 55-74; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2023
Ученици психология; Внимание; Детска и педагогическа психология
*** *** ***
001208356
BG-SoUL
bul
bu
Николи, Йоанна Димитриос
Педагогически стратегии за ученици с хиперактивност и дефицит на вниманието| Автореферат /| Йоанна Николи ; Науч. ръководител Емилия Хинкова Евгениева.
София,| 2021.
1 онлайн ресурс (75 с.) :| с цв. ил., табл.
текстов файл| pdf| 1,26 MB
Автореферат на дисертационен труд| за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по професионално направление 1.2. Педагогика (Специална педагогика)| Софийски университет "Св. Климент Охридски", Факултет по науки за образованието и изкуствата, Катедра "Специална педагогика"| 2021
Библиография с. 55-74
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2023
Ученици| психология| Внимание| Детска и педагогическа психология
Евгениева, Емилия Хинкова| науч. ръководител