Citation link:
  • Наръчник на кариерния консултант/ Яна Рашева-Мерджанова, Силвия Цветанска.
    • Предна корица
    • Заглавна страница
      • Гръб заглавна страница
    • Съдържание
      • стр. 4
    • От авторите
      • стр. 6
    • Въведение в наръчника
      • стр. 8
      • стр. 9
      • стр. 10
    • Първа част. Кариерно ориентиране в училище
      • I. Същност цели, принципи и подходи за кариерното ориентиране в училище
        • стр. 13
        • стр. 14
        • стр. 15
      • II. Основни участници и техните роли в кариерното ориентиране в училищна среда
        • 1. Кариерни консултанти
        • 2. Центрове за кариерно ориентиране на учениците
        • 3. Училище
          • стр. 19
          • стр. 20
        • 4. Кариерно ориентиране в мрежа
          • стр. 22
          • стр. 23
        • 5. Семейството като непосредствен участник и партньор
          • стр. 25
        • 6. Партньорството училище - бизнес
    • Втора част. Програми за кариерно ориентиране в училищна среда
      • I. Обща характеристика на модули и програми за кариерно ориентиране в училище. Годишен календар на дейностите
      • II. Цели, задачи и съдържателна насоченост на кариерното ориентиране на учениците от различни възрасти в училище
        • 1. Специфика на кариерното ориентиране в начален етап
          • стр. 30
          • стр. 31
        • 2. Специфика на кариерното ориентиране в прогимназиалния етап
          • стр. 33
        • 3. Специфика на кариерното ориентиране в гимназиалния етап
          • стр. 35
          • стр. 36
          • стр. 37
          • стр. 38
        • 4. Специфика на кариерното ориентиране за ученици със специални образователни потребности
          • стр. 40
        • 5. Специфика на кариерното ориентиране за ученици, застрашени от отпадане
          • стр. 42
          • стр. 43
          • стр. 44
    • Трета част. Организационни форми, методи и средства за кариерно ориентиране на учениците
      • I. Възможни подходи, организационни форми и методи за кариерно ориентиране
        • 1. Организационни форми
          • стр. 47
          • стр. 48
          • стр. 49
          • стр. 50
          • стр. 51
        • 2. Методи и средства за кариерно ориентиране в училище
        • 2.1. Практически насоки за работа в 1.-4. клас
          • стр. 54
        • 2.2. Практически насоки за работа в 5.-8. клас
        • 2.3. Практически насоки за работа в 9.-12. клас
          • стр. 57
          • стр. 58
          • стр. 59
        • 2.4. Практически насоки за работа с ученици със специални образователни потребности и ученици, застрашени от отпадане
          • стр. 61
      • II. Ученическо портфолио за кариерно планиране - обща структура и методическа рамка
        • 1. Общ преглед към портфолиото
        • 2. Обща структура на индивидуалното ученическо кариерно портфолио
        • 3. Работа с портфолиото - възрастова адаптация
        • Интерактивни упражнения и дейности по рубрики в портфолиото
          • стр. 66
          • стр. 67
          • стр. 68
          • стр. 69
          • стр. 70
          • стр. 71
          • стр. 72
          • стр. 73
          • стр. 74
          • стр. 75
          • стр. 76
          • стр. 77
          • стр. 78
          • стр. 79
          • стр. 80
          • стр. 81
          • стр. 82
          • стр. 83
          • стр. 84
          • стр. 85
          • стр. 86
          • стр. 87
          • стр. 88
          • стр. 89
          • стр. 90
          • стр. 91
          • стр. 92
          • стр. 93
          • стр. 94
          • стр. 95
          • стр. 96
          • стр. 97
          • стр. 98
    • Четвърта част. Консултантското взаимодействие - същност и специфика
      • I. Структура на документацията за консултантското взаимодействие
        • стр. 101
      • II. Типове услуги в кариерния център
        • стр. 103
      • III. Кариерното информиране - ключова предпоставка за качество на кариерните услуги
        • 1. Общи указания
        • 2. Образователно информиране
          • стр. 106
          • стр. 107
        • 3. Кариерно информиране
          • стр. 109
      • IV. Начален избор на професия/образователен път - интереси и способности
        • 1. Ситуацията „спешно професионално решение"
        • 2. Диагностика и консултиране на училищно и личностно развитие в начална училищна възраст
          • стр. 112
        • 3. Диагностика и консултиране на професионални интереси и способности в периода 5.-8. клас и 9.-12. клас
          • стр. 114
          • стр. 115
          • стр. 116
          • стр. 117
          • стр. 118
          • стр. 119
          • стр. 120
          • стр. 121
          • стр. 122
          • стр. 123
          • стр. 124
          • стр. 125
          • стр. 126
          • стр. 127
          • стр. 128
      • V. Приключване на консултантското взаимодействие с перспектива
        • 1. Приключване на консултантското взаимодействие
        • 2. Професионална самооценка
      • VI. Професионална квалификация и кариерно развитие на специалиста
        • 1. Базова академична и професионална подготовка
        • 2. Професионално интегриране на регионално, национално, международно равнище
          • стр. 132
          • стр. 133
          • стр. 134
    • Приложения
      • стр. 136
      • стр. 137
      • стр. 138
      • стр. 139
      • стр. 140
      • стр. 141
      • стр. 142
      • стр. 143
      • стр. 144
      • стр. 145
      • стр. 146
      • стр. 147
      • стр. 148
      • стр. 149
    • Справочна информация и ресурси
      • 1. Мрежата на центровете за карирено ориентиране на учениците в Република България
      • 2. Ресурси по кариерно ориентиране
        • Книги и статии
        • Интернет ресурси
        • Филми по кариерно ориентиране
        • Интерактивни упражнения по кариерно ориентиране
      • 3. Полезни контакти
        • стр. 154
    • Задна корица