- Наръчник на кариерния консултант/ Яна Рашева-Мерджанова, Силвия Цветанска.
- Предна корица
- Заглавна страница
- Гръб заглавна страница
- Съдържание
- стр. 4
- От авторите
- стр. 6
- Въведение в наръчника
- стр. 8
- стр. 9
- стр. 10
- Първа част. Кариерно ориентиране в училище
- I. Същност цели, принципи и подходи за кариерното ориентиране в училище
- стр. 13
- стр. 14
- стр. 15
- II. Основни участници и техните роли в кариерното ориентиране в училищна среда
- 1. Кариерни консултанти
- 2. Центрове за кариерно ориентиране на учениците
- 3. Училище
- стр. 19
- стр. 20
- 4. Кариерно ориентиране в мрежа
- стр. 22
- стр. 23
- 5. Семейството като непосредствен участник и партньор
- стр. 25
- 6. Партньорството училище - бизнес
- I. Същност цели, принципи и подходи за кариерното ориентиране в училище
- Втора част. Програми за кариерно ориентиране в училищна среда
- I. Обща характеристика на модули и програми за кариерно ориентиране в училище. Годишен календар на дейностите
- II. Цели, задачи и съдържателна насоченост на кариерното ориентиране на учениците от различни възрасти в училище
- 1. Специфика на кариерното ориентиране в начален етап
- стр. 30
- стр. 31
- 2. Специфика на кариерното ориентиране в прогимназиалния етап
- стр. 33
- 3. Специфика на кариерното ориентиране в гимназиалния етап
- стр. 35
- стр. 36
- стр. 37
- стр. 38
- 4. Специфика на кариерното ориентиране за ученици със специални образователни потребности
- стр. 40
- 5. Специфика на кариерното ориентиране за ученици, застрашени от отпадане
- стр. 42
- стр. 43
- стр. 44
- 1. Специфика на кариерното ориентиране в начален етап
- I. Възможни подходи, организационни форми и методи за кариерно ориентиране
- 1. Организационни форми
- стр. 47
- стр. 48
- стр. 49
- стр. 50
- стр. 51
- 2. Методи и средства за кариерно ориентиране в училище
- 2.1. Практически насоки за работа в 1.-4. клас
- стр. 54
- 2.2. Практически насоки за работа в 5.-8. клас
- 2.3. Практически насоки за работа в 9.-12. клас
- стр. 57
- стр. 58
- стр. 59
- 2.4. Практически насоки за работа с ученици със специални образователни потребности и ученици, застрашени от отпадане
- стр. 61
- 1. Организационни форми
- 1. Общ преглед към портфолиото
- 2. Обща структура на индивидуалното ученическо кариерно портфолио
- 3. Работа с портфолиото - възрастова адаптация
- Интерактивни упражнения и дейности по рубрики в портфолиото
- стр. 66
- стр. 67
- стр. 68
- стр. 69
- стр. 70
- стр. 71
- стр. 72
- стр. 73
- стр. 74
- стр. 75
- стр. 76
- стр. 77
- стр. 78
- стр. 79
- стр. 80
- стр. 81
- стр. 82
- стр. 83
- стр. 84
- стр. 85
- стр. 86
- стр. 87
- стр. 88
- стр. 89
- стр. 90
- стр. 91
- стр. 92
- стр. 93
- стр. 94
- стр. 95
- стр. 96
- стр. 97
- стр. 98
- I. Структура на документацията за консултантското взаимодействие
- стр. 101
- II. Типове услуги в кариерния център
- стр. 103
- III. Кариерното информиране - ключова предпоставка за качество на кариерните услуги
- 1. Общи указания
- 2. Образователно информиране
- стр. 106
- стр. 107
- 3. Кариерно информиране
- стр. 109
- 1. Ситуацията „спешно професионално решение"
- 2. Диагностика и консултиране на училищно и личностно развитие в начална училищна възраст
- стр. 112
- 3. Диагностика и консултиране на професионални интереси и способности в периода 5.-8. клас и 9.-12. клас
- стр. 114
- стр. 115
- стр. 116
- стр. 117
- стр. 118
- стр. 119
- стр. 120
- стр. 121
- стр. 122
- стр. 123
- стр. 124
- стр. 125
- стр. 126
- стр. 127
- стр. 128
- 1. Приключване на консултантското взаимодействие
- 2. Професионална самооценка
- 1. Базова академична и професионална подготовка
- 2. Професионално интегриране на регионално, национално, международно равнище
- стр. 132
- стр. 133
- стр. 134
- стр. 136
- стр. 137
- стр. 138
- стр. 139
- стр. 140
- стр. 141
- стр. 142
- стр. 143
- стр. 144
- стр. 145
- стр. 146
- стр. 147
- стр. 148
- стр. 149
- 1. Мрежата на центровете за карирено ориентиране на учениците в Република България
- 2. Ресурси по кариерно ориентиране
- Книги и статии
- Интернет ресурси
- Филми по кариерно ориентиране
- Интерактивни упражнения по кариерно ориентиране
- 3. Полезни контакти
- стр. 154