- Мултисензорният принцип в обучението и в живота : Общи и частни аспекти / Яна Рашева-Мерджанова
- Предна корица
- Предзаглавна страница
- Заглавна страница
- Гръб заглавна страница
- [от автора]
- Съдържание
- стр. 8
- СПИСЪК НА МУЛТИСЕНЗОРНИТЕ ЕТЮДИ
- СПИСЪК НА ТАБЛИЦИТЕ В ТЕКСТА
- Код на книгата
- стр. 12
- стр. 13
- Първа част. МЕТОДОЛОГИЧЕСКИ И ПЕДАГОГИЧЕСКИ ОСНОВАНИЯ НА МУЛТИСЕНЗОРНО ОБУЧЕНИЕ (полагане на родовата свръзка)
- Предварително понятие
- стр. 16
- стр. 17
- Философски основания - онтолого-антропологически
- стр. 19
- стр. 20
- Физиологически основания - специализация на лява и дясна хемисфера
- стр. 22
- стр. 23
- Психологически основания - нови възгледи за човешката интелигентност
- стр. 25
- стр. 26
- стр. 27
- Културологически основания - аксиологически и комуникационни
- стр. 29
- стр. 30
- Естетически основания - мултисензорният принцип чрез изкуството
- стр. 32
- Педагогически основания - възможността да се обучаваме на мултисензорност
- стр. 34
- стр. 35
- стр. 36
- стр. 37
- стр. 38
- „Условието обучение“ днес - същност на неговата безусловност
- стр. 40
- стр. 41
- стр. 42
- Литература
- стр. 44
- Предварително понятие
- Предна корица
- Втора част. ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ПРЕДПОСТАВКИ И ДИДАКТИЧЕСКИ СТРАТЕГИИ ЗА МУЛТИСЕНЗОРНО ОБУЧЕНИЕ (включване в родовата свръзка)
- Психологически предпоставки - мултисензорно мислене ; Видове мислене и техните механизми
- стр. 46
- стр. 47
- Мисловни стратегии - специфични, мултисензорни, метастратегии
- стр. 49
- стр. 50
- стр. 51
- стр. 52
- стр. 53
- Вербални, но не вербалистични стратегии
- стр. 55
- стр. 56
- стр. 57
- стр. 58
- стр. 59
- Дидактически стратегии за развитие на мултисензорно познание; Трансверсалните компетентности на човека от новата ера
- стр. 61
- стр. 62
- Ориентация към мултисензорна познавателна компетентност като трансверсална
- стр. 64
- стр. 65
- Дидактическа стратегия от първа степен - операционна
- Хармонизиране на лява/дясна хемисфера - метафори и символи за аналогизиране и асоцииране
- стр. 68
- стр. 69
- стр. 70
- стр. 71
- стр. 72
- стр. 73
- стр. 74
- стр. 75
- Умствени представи и визуализация - евристични схеми, понятийни диаграми, mandalas за моделиране и симулиране
- стр. 77
- стр. 78
- стр. 79
- стр. 80
- стр. 81
- стр. 82
- стр. 83
- стр. 84
- стр. 85
- стр. 86
- стр. 87
- стр. 88
- стр. 89
- Дидактическа стратегия от втора степен - дейностна
- Въображаеми пътувания за познавателна екстраполация
- стр. 92
- стр. 93
- стр. 94
- стр. 95
- стр. 96
- стр. 97
- стр. 98
- стр. 99
- Синергетика в обучението - мултисензорен принцип чрез синестезия
- стр. 101
- стр. 102
- стр. 103
- стр. 104
- стр. 105
- стр. 106
- стр. 107
- стр. 108
- Дидактическа стратегия от трета степен - поведенческа
- Мултисензорна технология за решаване на проблеми
- Проектиране в обучението
- стр. 112
- стр. 113
- стр. 114
- стр. 115
- стр. 116
- Дидактическа стратегия от четвърта степен - автостратегии
- стр. 118
- стр. 119
- стр. 120
- Литература
- стр. 122
- стр. 123
- Психологически предпоставки - мултисензорно мислене ; Видове мислене и техните механизми
- Философското познание в училище като мултисензорен опит
- стр. 125
- стр. 126
- стр. 127
- стр. 128
- стр. 129
- Комуникационната вселенска връзка; Еволюция на разбиранията за комуникация
- стр. 131
- стр. 132
- стр. 133
- стр. 134
- Трансценденталната философия в помощ
- стр. 136
- стр. 137
- Методикофилософското сечение мултисензорна комуникационна компетентност; Определяне
- стр. 139
- стр. 140
- стр. 141
- Педагогически условия за еволюция; Устното слово - безпредразсъдъчност
- стр. 143
- Философският учебен текст като свят на „даденото“ и „хоризонтите“
- стр. 145
- стр. 146
- стр. 147
- стр. 148
- стр. 149
- стр. 150
- Развитие към хоризонтите; Мултисензорна интерпретация (дидактическо кодиране)
- стр. 152
- стр. 153
- стр. 154
- Мултисензорна трансформация (дидактически преводи)
- стр. 156
- Мултисензорни етюди
- стр. 158
- стр. 159
- стр. 160
- стр. 161
- стр. 162
- стр. 163
- стр. 164
- стр. 165
- стр. 166
- стр. 167
- стр. 168
- стр. 169
- стр. 170
- стр. 171
- стр. 172
- стр. 173
- стр. 174
- стр. 175
- стр. 176
- стр. 177
- стр. 178
- стр. 179
- стр. 180
- стр. 181
- стр. 182
- стр. 183
- стр. 184
- стр. 185
- стр. 186
- стр. 187
- стр. 188
- стр. 189
- стр. 190
- стр. 191
- стр. 192
- Литература
- стр. 194
- стр. 195
- стр. 196
- стр. 198
- Книги от същия автор
- Издателско каре