- Как да се съ-гласуваме : Ръководство по организационна и лична кариерна култура / Яна Рашева-Мерджанова, Цветанка Динчева.
- Предна корица
- Заглавна страница
- Гръб заглавна страница
- стр. 3
- Съдържание
- стр. 5
- стр. 6
- стр. 7
- Обръщение
- стр. 9
- Първа част. Културата в битието на професионалната организация
- 1. Предварителни понятия
- стр. 11
- стр. 12
- стр. 13
- стр. 14
- 2. Структуриране на професионалната организация
- стр. 16
- стр. 17
- стр. 18
- стр. 19
- стр. 20
- стр. 21
- стр. 22
- стр. 23
- стр. 24
- 3. Възгледи за организационната култура
- стр. 26
- стр. 27
- 4. Изграждане на организационна култура
- 4.1. Параметри - етапи, компоненти, функции, фактори
- стр. 29
- стр. 30
- стр. 31
- стр. 32
- стр. 33
- стр. 34
- стр. 35
- 4.2. Индикатори на организационна култура
- стр. 37
- 4.3. Фирмена евристика
- стр. 39
- стр. 40
- стр. 41
- 4.1. Параметри - етапи, компоненти, функции, фактори
- 1. Предварителни понятия
- 1. Мотиви, нагласи, ориентации - стратегии за мотивиране на персонала. Личностен профил; "Първият работен ден"; "Празници"
- стр. 43
- стр. 44
- стр. 45
- стр. 46
- стр. 47
- стр. 48
- стр. 49
- стр. 50
- стр. 51
- 2. Професионални ценности - същност, характеристики, психологически механизми на развитие
- стр. 53
- стр. 54
- стр. 55
- стр. 56
- стр. 57
- стр. 58
- стр. 59
- 3. Професионални ценности - персонален ракурс: ценностен профил; скала на социалния интерес; показател за удовлетворение от работата - привързаност към организацията; "Моята идеална работа"; "Моралната квадратура"; "Кариерна зрелост"
- стр. 61
- стр. 62
- стр. 63
- стр. 64
- стр. 65
- стр. 66
- стр. 67
- стр. 68
- стр. 69
- стр. 70
- стр. 71
- стр. 72
- стр. 73
- стр. 74
- стр. 75
- стр. 76
- стр. 77
- стр. 78
- 4. Професионални ценности - социален ракурс
- 4.1. Хармонизиране налични и организационни ценности: "Блус на сините якички"; "Водещите ми жизнени приоритети"
- стр. 80
- стр. 81
- стр. 82
- 4.2. Установяване и "прехвърляне" на ценности
- стр. 84
- 4.3. Организационни механизми на развитие: лично кариерно планиране и евристично проектиране на организацията; "Образование на пазара"; "Обучение на персонала"
- стр. 86
- 4.4. Съхраняване на организационни ценности - харта, лого, кредо, символи и ритуали, фирмен архив и история, фирмени артефакти и генеалогия
- стр. 88
- стр. 89
- стр. 90
- стр. 91
- стр. 92
- стр. 93
- стр. 94
- стр. 95
- стр. 96
- стр. 97
- стр. 98
- стр. 99
- стр. 100
- стр. 101
- стр. 102
- 5. Организационна етика - интерперсонален ракурс: "Фирмена лоялност или приятелство"; "Крайна мяра"
- стр. 104
- 4.1. Хармонизиране налични и организационни ценности: "Блус на сините якички"; "Водещите ми жизнени приоритети"
- 1. Комуникация - същност, компоненти, направления в организацията, комуникационна компетентност
- стр. 106
- стр. 107
- стр. 108
- стр. 109
- 2. Вътрешноорганизационна комуникация - "Комуникация ръководство-служители"; "Трите зони на ръководителя"
- стр. 111
- 3. Бизнескомуникация с партньорите - същност, функции, задачи
- стр. 113
- стр. 114
- стр. 115
- стр. 116
- 4. Публично представяне на фирмата - презентации, преговори
- стр. 118
- стр. 119
- стр. 120
- стр. 121
- стр. 122
- 5. Невербална комуникация - етюди
- стр. 124
- стр. 125
- 6. Фактори на комуникационно взаимодействие; бариери и преодоляване
- стр. 127
- 1. Работа в професионален екип
- стр. 129
- стр. 130
- 2. Вътрешно изследване и оценяване на организационна култура - базов въпросник
- 3. Външно експертно изследване и оценяване на организационна култура - процедура на социален одит
- стр. 133
- стр. 135
- стр. 136
- стр. 137
- стр. 138
- стр. 139
- стр. 140
- стр. 141
- стр. 142
- стр. 143
- стр. 144
- стр. 145
- стр. 146
- стр. 147
- стр. 149
- стр. 150
- стр. 151
- стр. 152
- стр. 153
- стр. 154
- стр. 155
- стр. 156
- стр. 157
- стр. 158
- стр. 160
- стр. 161
- стр. 162
- стр. 163