- Пенталогия на родовостта : Културно-образователни преходи : Личностни модели / Яна Рашева-Мерджанова.
- Предна корица
- Заглавна страница
- Гръб заглавна страница
- Съдържание
- [стр. 4]
- Увод
- стр. 6
- стр. 7
- Култура и Девиация - неочаквано отправно генеалогично кръстовище
- стр. 10
- стр. 11
- стр. 12
- стр. 13
- стр. 14
- стр. 15
- стр. 16
- стр. 17
- стр. 18
- стр. 19
- стр. 20
- стр. 21
- стр. 22
- стр. 23
- стр. 24
- Първа тетрадка. Родовост - Образование
- стр. 27
- 1. Естество на родовостта
- 2. Културни паралели на родовостта (епистемологични предпоставки)
- 2.1. Културата като природно явление
- стр. 31
- стр. 32
- стр. 33
- стр. 34
- стр. 35
- стр. 36
- 2.2. От интеркултурност към родовост
- 2.2.1. Към родово познание през абсолюта и относителности
- стр. 38
- стр. 39
- стр. 40
- стр. 41
- 2.2.2. Към родова вяра през богове - религии - институции
- стр. 43
- стр. 44
- стр. 45
- стр. 46
- стр. 47
- 2.2.1. Към родово познание през абсолюта и относителности
- 2.1. Културата като природно явление
- 2.3. Генеалогия на родовостта - от различията по паралелите към кръстовищата
- стр. 49
- стр. 50
- стр. 51
- стр. 52
- стр. 53
- стр. 54
- стр. 55
- стр. 56
- стр. 57
- стр. 58
- 3. Педагогически интенции (феноменология на родовостта)
- 3.1. Триадата родовост-субектност-съгласуване в оптимизацията на педагогическите системи
- стр. 61
- стр. 62
- 3.2. Образованието като родов субект - генеалогия на българската образователна родовост
- стр. 64
- стр. 65
- стр. 66
- стр. 67
- стр. 68
- стр. 69
- стр. 70
- стр. 71
- 3.3. Трансформации на образователното съзнание
- стр. 73
- стр. 74
- стр. 75
- стр. 76
- стр. 77
- стр. 78
- стр. 79
- стр. 80
- стр. 81
- стр. 82
- 3.1. Триадата родовост-субектност-съгласуване в оптимизацията на педагогическите системи
- стр. 85
- 1. Личностно консултиране на кръстовището на културите
- стр. 88
- стр. 89
- 2. Класически центрирани подходи към личността
- стр. 91
- стр. 92
- стр. 93
- стр. 94
- стр. 95
- стр. 96
- стр. 97
- 3. Ирадииране - входове за душата
- стр. 99
- стр. 100
- стр. 101
- стр. 102
- стр. 103
- 3.1. Гроф — холотропно съзнание и пренатално фокусирано
- стр. 105
- стр. 106
- стр. 107
- стр. 108
- стр. 109
- стр. 110
- 3.2. Мултисензорност- сетивото
- стр. 112
- стр. 113
- стр. 114
- стр. 115
- стр. 116
- стр. 117
- стр. 118
- стр. 119
- 3.3. Рибъртинг - натална сензорност
- стр. 121
- стр. 122
- 3.4. Съзидателна визуализация - виртуални входове
- стр. 124
- стр. 125
- стр. 126
- стр. 127
- стр. 128
- стр. 129
- стр. 130
- стр. 131
- стр. 132
- стр. 133
- стр. 134
- 3.5. Транзакция - възрасти, роли и игри ведно
- стр. 136
- стр. 137
- стр. 138
- стр. 139
- стр. 140
- стр. 141
- стр. 142
- стр. 143
- стр. 144
- стр. 145
- стр. 146
- 3.6. Съновидения - през страха отвъд страха в трансперсонална перспектива
- стр. 148
- стр. 149
- стр. 150
- стр. 151
- стр. 152
- стр. 153
- стр. 154
- стр. 155
- 3.7. Генеалогичен портал - преживяване на рода (ми)
- стр. 157
- стр. 158
- стр. 159
- стр. 160
- стр. 161
- стр. 162
- стр. 163
- стр. 164
- стр. 165
- стр. 166
- стр. 167
- стр. 168
- стр. 171
- стр. 173
- стр. 174
- стр. 175
- 1. Пустота - небесна йерархия
- стр. 177
- стр. 178
- стр. 179
- стр. 180
- стр. 181
- стр. 182
- 2. Свобода
- стр. 184
- стр. 185
- стр. 186
- стр. 187
- 3. Мъдрец-ът
- стр. 189
- стр. 190
- стр. 191
- стр. 192
- 4. Работа
- стр. 194
- стр. 195
- 5. Управление - земна йерархия
- стр. 197
- стр. 198
- стр. 199
- стр. 200
- стр. 203
- 1. Личното здраве като част от родовата култура - Пентаграм „Жълтият император“
- 1.1. Принципът на взаимозависимост във вселенската йерархия
- стр. 206
- стр. 207
- стр. 208
- стр. 209
- 1.2. „Жълтият император“ - осемстепенният пентаграм
- стр. 211
- стр. 212
- стр. 213
- стр. 214
- стр. 215
- стр. 216
- стр. 217
- стр. 218
- 1.2.1. Огненочервеният Феникс
- 1.2.2. Белостоманеният Тигър
- 1.2.3. Зеленопролетният Дракон
- 1.2.4. Кафявоземната Змия
- 1.2.5. Индигововодната Костенурка
- 1.3. Значение и приложение в личния живот
- 1.3.1. (Авто)контрол/баланс на говора (мисленето)
- стр. 224
- стр. 225
- 1.3.2. (Авто)контрол/баланс на дишането (енергиите)
- стр. 227
- стр. 228
- стр. 229
- стр. 230
- стр. 231
- стр. 232
- 1.3.3. (Авто)контрол/баланс на съня (релаксацията)
- стр. 234
- 1.3.4. (Авто)контрол/баланс на храненето (метаболизма)
- стр. 236
- стр. 237
- 1.3.5. (Авто)контрол/баланс на приемоотделянето (самоочистването)
- 1.3.1. (Авто)контрол/баланс на говора (мисленето)
- 1.1. Принципът на взаимозависимост във вселенската йерархия
- стр. 240
- стр. 241
- стр. 242
- стр. 243
- стр. 244
- стр. 245
- стр. 246
- стр. 247
- стр. 248
- стр. 249
- стр. 250
- стр. 253
- 1. Пред Пътя
- 2. Пътища към Пътя Ганг
- 2.1. Първо отиване при Учителя - присъединяване
- стр. 257
- стр. 258
- 2.2. У Преподобна Стойна - златнолистно утвърждаване
- стр. 260
- стр. 261
- 2.3. Рупишките извори - упование без дати
- 2.4. Завои наблизо и надалеч - възвръщане
- 2.5. Към молитвения хълм - омилостивяване
- 2.1. Първо отиване при Учителя - присъединяване
- 3. Пустоти-пълноти
- 3.1. Навсякъде била съм, щом в мен е кръстопътят
- 3.2. Всесъженка - боровинка
- 3.3. 13 пустоти и още няколко пълноти на Ганка
- стр. 269
- стр. 270
- стр. 271
- стр. 272
- стр. 273
- стр. 274
- 3.4. Изцеление-вмълчаване / Пентаграм-Ганг
- стр. 276
- стр. 278
- стр. 280
- стр. 281
- стр. 284
- стр. 285
- стр. 286
- стр. 287
- стр. 288
- стр. 290
- стр. 291