Citation link:
  • От динамичен профил към холограмен модел на интересите : Детско-юношеска възраст / Яна Рашева-Мерджанова.
    • Предна корица
      • Предзаглавна страница
    • Заглавна страница
      • Гръб заглавна страница
      • [стр. 5]
    • Съдържание
    • Увод-обяснение
      • стр. 10
      • стр. 11
    • Интересите в личностната структура
      • Контекст на разбиране
        • стр. 14
        • стр. 15
        • стр. 16
        • стр. 17
        • стр. 18
        • стр. 19
        • стр. 20
        • стр. 21
        • стр. 22
        • стр. 23
      • Преход към педагого-психологическа подкрепа в детско-юношеска възраст
        • стр. 25
        • стр. 26
        • стр. 27
        • стр. 28
    • Минало време на интересите — пределът на началото за откриване и насочване
      • Контекст на разбиране
        • стр. 30
        • стр. 31
        • стр. 32
        • стр. 33
      • Контекст на осъществяване
        • стр. 35
        • стр. 36
        • стр. 37
        • стр. 38
    • Сегашно време на интересите - в училищното и „свободно“ време на младите хора
      • Контекст на разбиране
        • стр. 40
        • стр. 41
      • Контекст на осъществяване
        • Познавателно-учебни интереси
          • стр. 43
          • стр. 44
          • стр. 45
          • стр. 46
          • стр. 47
        • Формиране на професионални интереси чрез обучението по учебни предмети
          • Информацията - ключ и тук
            • стр. 49
            • стр. 50
            • стр. 51
          • Към личен профил на интересите
            • стр. 53
            • стр. 54
            • стр. 55
            • стр. 56
            • стр. 57
            • стр. 58
            • стр. 59
            • стр. 60
            • стр. 61
            • стр. 62
            • стр. 63
            • стр. 64
            • стр. 65
            • стр. 66
            • стр. 67
            • стр. 68
            • стр. 69
            • стр. 70
            • стр. 71
          • Динамика на интересите - към динамичен холограмен модел
            • стр. 73
            • стр. 74
            • стр. 75
            • стр. 76
        • Личностни психологически динамични профили
          • стр. 78
          • стр. 79
          • стр. 80
          • стр. 81
          • стр. 82
          • стр. 83
          • стр. 84
          • стр. 85
          • стр. 86
          • стр. 87
          • стр. 88
          • стр. 89
          • стр. 90
          • стр. 91
          • стр. 92
          • стр. 93
          • стр. 94
          • стр. 95
          • стр. 96
        • Педагого-психологическа и социалнопедагогическа работа със значимите други
          • стр. 98
          • стр. 99
          • стр. 100
          • стр. 101
          • стр. 102
          • стр. 103
          • стр. 104
          • стр. 105
    • Бъдеще време на интересите - хармонизиране в/чрез динамиката на Аз-решенията
      • Контекст на разбиране
        • стр. 107
        • стр. 108
        • стр. 109
        • стр. 110
        • стр. 111
        • стр. 112
      • Контекст на осъществяване - проектиране
        • Очаквания на личността
          • стр. 114
          • стр. 115
          • стр. 116
          • стр. 117
        • Оценка на риска
        • Моментът на жизнени/професионални Аз-решения - лично проектиране
          • стр. 120
          • стр. 121
          • стр. 122
          • стр. 123
          • стр. 124
          • стр. 125
          • стр. 126
          • стр. 127
          • стр. 128
          • стр. 129
          • стр. 130
          • стр. 131
          • стр. 133
          • [стр. 135]
    • Задна корица