- От динамичен профил към холограмен модел на интересите : Детско-юношеска възраст / Яна Рашева-Мерджанова.
- Предна корица
- Предзаглавна страница
- Заглавна страница
- Гръб заглавна страница
- [стр. 5]
- Съдържание
- Увод-обяснение
- стр. 10
- стр. 11
- Интересите в личностната структура
- Контекст на разбиране
- стр. 14
- стр. 15
- стр. 16
- стр. 17
- стр. 18
- стр. 19
- стр. 20
- стр. 21
- стр. 22
- стр. 23
- Преход към педагого-психологическа подкрепа в детско-юношеска възраст
- стр. 25
- стр. 26
- стр. 27
- стр. 28
- Контекст на разбиране
- Предна корица
- Минало време на интересите — пределът на началото за откриване и насочване
- Контекст на разбиране
- стр. 30
- стр. 31
- стр. 32
- стр. 33
- Контекст на осъществяване
- стр. 35
- стр. 36
- стр. 37
- стр. 38
- Контекст на разбиране
- Контекст на разбиране
- стр. 40
- стр. 41
- Контекст на осъществяване
- Познавателно-учебни интереси
- стр. 43
- стр. 44
- стр. 45
- стр. 46
- стр. 47
- Формиране на професионални интереси чрез обучението по учебни предмети
- Информацията - ключ и тук
- стр. 49
- стр. 50
- стр. 51
- Към личен профил на интересите
- стр. 53
- стр. 54
- стр. 55
- стр. 56
- стр. 57
- стр. 58
- стр. 59
- стр. 60
- стр. 61
- стр. 62
- стр. 63
- стр. 64
- стр. 65
- стр. 66
- стр. 67
- стр. 68
- стр. 69
- стр. 70
- стр. 71
- Динамика на интересите - към динамичен холограмен модел
- стр. 73
- стр. 74
- стр. 75
- стр. 76
- Информацията - ключ и тук
- Познавателно-учебни интереси
- Личностни психологически динамични профили
- стр. 78
- стр. 79
- стр. 80
- стр. 81
- стр. 82
- стр. 83
- стр. 84
- стр. 85
- стр. 86
- стр. 87
- стр. 88
- стр. 89
- стр. 90
- стр. 91
- стр. 92
- стр. 93
- стр. 94
- стр. 95
- стр. 96
- Педагого-психологическа и социалнопедагогическа работа със значимите други
- стр. 98
- стр. 99
- стр. 100
- стр. 101
- стр. 102
- стр. 103
- стр. 104
- стр. 105
- Контекст на разбиране
- стр. 107
- стр. 108
- стр. 109
- стр. 110
- стр. 111
- стр. 112
- Контекст на осъществяване - проектиране
- Очаквания на личността
- стр. 114
- стр. 115
- стр. 116
- стр. 117
- Оценка на риска
- Моментът на жизнени/професионални Аз-решения - лично проектиране
- стр. 120
- стр. 121
- стр. 122
- стр. 123
- стр. 124
- стр. 125
- стр. 126
- стр. 127
- стр. 128
- стр. 129
- стр. 130
- стр. 131
- стр. 133
- [стр. 135]
- Очаквания на личността