Изграждане на имидж и бранд чрез медийни послания (въз основа на журналистическата практика 2005-2016 г.) : Автореферат / Соня Ганчева Игнатова ; Науч. ръководител Милко Петров
Игнатова, Соня Ганчева; Петров, Милко Димитров науч. ръководител
2018 [issued] 2018.
Кор. опис.; Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и науч. степен "доктор" по професионално направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки, Научна специалност "Журналистика - Изграждане на имидж" СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. "Комуникация и аудиовизуална продукция"; Библиогр. с. 57-59; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2019
Средства за масова информация влияние в политиката България.; Пропаганда.; Политическа информация.; Маркетинг приложение в политиката България.
*** *** ***
001158501
BG-SoUL
bul
bu
Игнатова, Соня Ганчева
Изграждане на имидж и бранд чрез медийни послания (въз основа на журналистическата практика 2005-2016 г.) :| Автореферат /| Соня Ганчева Игнатова ; Науч. ръководител Милко Петров
Характеристика на файл (1 PDF файл : 731.4 KB)
София,| 2018.
62 с. ;| 21 см.
Кор. опис.
Автореферат на дисертация| за присъждане на образователна и науч. степен "доктор" по професионално направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки, Научна специалност "Журналистика - Изграждане на имидж"| СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. "Комуникация и аудиовизуална продукция"
Библиогр. с. 57-59
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2019
Средства за масова информация| влияние| в политиката| България.| Пропаганда.| Политическа информация.| Маркетинг| приложение| в политиката| България.
Петров, Милко Димитров| науч. ръководител