Атитюдът като детерминант на взаимодействието между рекламата и бранда : Психологическо изследване Автореферат / Лора Огнянова Топурова ; Науч. ръководител Анелия Петрова.
Топурова, Лора Огнянова; Петрова, Анелия науч. ръководител
2013 [issued] 2013.
Пълното име на Анелия Петрова е Анелия Петрова Спасова; Автореферат на дисертация за присъждане на науч. и образователна степен "доктор", науч. спец.: 050621 - Психология на дейността (Икономическа психология) СУ "Св. Климент Охридски", Филос. фак., Кат. "Обща, експериментална и генетична психология" 2014; Електронно копие София Софийски университет "Св. Климент Охридски" 2014
Реклама психологични проблеми.; Търговски марки.; Икономическо поведение.; Търсене и предлагане психологични проблеми.
*** *** ***
bul
bu
Топурова, Лора Огнянова
Атитюдът като детерминант на взаимодействието между рекламата и бранда :| Психологическо изследване| Автореферат /| Лора Огнянова Топурова ; Науч. ръководител Анелия Петрова.
Текст и изображения в електронен вид (1 PDF файл : 482 KB)
София,| 2013.
42 с. ;| 21 см.
Пълното име на Анелия Петрова е Анелия Петрова Спасова
Автореферат на дисертация| за присъждане на науч. и образователна степен "доктор", науч. спец.: 050621 - Психология на дейността (Икономическа психология)| СУ "Св. Климент Охридски", Филос. фак., Кат. "Обща, експериментална и генетична психология"| 2014
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Софийски университет "Св. Климент Охридски"| 2014
Реклама| психологични проблеми.| Търговски марки.| Икономическо поведение.| Търсене и предлагане| психологични проблеми.
Петрова, Анелия| науч. ръководител