Моделът "Производство на несъгласие" в Интернет : Формиране на обществено мнение в онлайн медиите - България 2015-2016 : Автореферат / Петър Любомиров Айолов ; Науч. ръководител Венцеслав Бондиков.; The "Manufacturing dissent" model in Internet (Formation of public opinion in the online media - Bulgaria 2015-2016) Peter Lubomirov Aiolov
Айолов, Петър Любомиров; Ajolov, Petar Ljubomirov; Бондиков, Венцеслав Александров науч. ръководител
2017 [issued] 2017.
Кор. опис.; Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и науч. степен "доктор" по проф. направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки (Журналистика - Емпирични изследвания в комуникацията) СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. "Комуникация, връзки с обществеността и реклама" 2017; Библиогр. с. 36-44; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2018
Обществено мнение влияние. България; Интернет влияние. България; Онлайн журналистика влияние. България
*** *** ***
001136960
BG-SoUL
bul
bu
Айолов, Петър Любомиров
Моделът "Производство на несъгласие" в Интернет :| Формиране на обществено мнение в онлайн медиите - България 2015-2016 : Автореферат /| Петър Любомиров Айолов ; Науч. ръководител Венцеслав Бондиков.
The "Manufacturing dissent" model in Internet| (Formation of public opinion in the online media - Bulgaria 2015-2016)| Peter Lubomirov Aiolov
Характеристика на файл (1 PDF файл : 811.5 KB)
София,| 2017.
44 с. ;| 30 см.
Кор. опис.
Автореферат на дисертационен труд| за присъждане на образователна и науч. степен "доктор" по проф. направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки (Журналистика - Емпирични изследвания в комуникацията)| СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. "Комуникация, връзки с обществеността и реклама"| 2017
Библиогр. с. 36-44
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2018
Обществено мнение| влияние.| България| Интернет| влияние.| България| Онлайн журналистика| влияние.| България
Ajolov, Petar Ljubomirov| Бондиков, Венцеслав Александров| науч. ръководител