Анализ на потребителското преживяване при онлайн пазаруване чрез прилагане на правилото на пиковия-крайния момент : Автореферат / Деница Илиева Гаврилова ; Науч. ръководител Невяна Кръстева.; Analysis of consumer experience in online shopping by applying the peak-end rule Denitsa Ilieva Gavrilova
Гаврилова, Деница Илиева; Gavrilova, Denica Ilieva; Кръстева, Невяна Стефанова науч. ръководител
2017 [issued] 2017.
Кор. опис.; Автореферат на дисертационен труд за придобиване на образователна и науч. степен "доктор", Област 3. Социални, стоп. и правни науки, Проф. направление 3.7. Администрация и упрравление (Социално управление) СУ "Св. Климет Охридски", Стоп. фак., Кат. "Стоп. управление" 2017; Библиогр. с. 44-45; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2018
Маркетинг.; Потребление.; Интернет приложение в търговията.
*** *** ***
001128740
BG-SoUL
bul
bu
Гаврилова, Деница Илиева
Анализ на потребителското преживяване при онлайн пазаруване чрез прилагане на правилото на пиковия-крайния момент :| Автореферат /| Деница Илиева Гаврилова ; Науч. ръководител Невяна Кръстева.
Analysis of consumer experience in online shopping by applying the peak-end rule| Denitsa Ilieva Gavrilova
Характеристика на файл (1 PDF файл : 983.2 KB)
София,| 2017.
45 л. :| с табл., диагр. ;| 30 см.
Кор. опис.
Автореферат на дисертационен труд| за придобиване на образователна и науч. степен "доктор", Област 3. Социални, стоп. и правни науки, Проф. направление 3.7. Администрация и упрравление (Социално управление)| СУ "Св. Климет Охридски", Стоп. фак., Кат. "Стоп. управление"| 2017
Библиогр. с. 44-45
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2018
Маркетинг.| Потребление.| Интернет| приложение| в търговията.
Gavrilova, Denica Ilieva| Кръстева, Невяна Стефанова| науч. ръководител