Current View
Citation link:
Title:
Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България : Автореферат / Мирена Христова Тодорова-Екмекджи ; Науч. ръководител Невяна Кръстева.; Methods for analysis of the new digital media and model for their integration in the marketing strategies of companies in Bulgaria Mirena Hristova Todorova-Ekmekci
 
Creator:
Тодорова-Екмекджи, Мирена Христова.; Кръстева, Невяна Стефанова науч. ръководител; Todorova-Ekmekdzi, Mirena Hristova.
 
Date:
2017 [issued] 2017.
 
Description:
Кор. опис.; Автореферат на дисертационен труд за придобиване на образователна и науч. степен "доктор", Област 3. Социални, стоп. и правни науки, Проф. направление 3.7 Администрация и управление (Социално управление) СУ "Св. Климент Охридски", Стоп. фак., Кат. "Стоп. управление" 2017; Библиогр. л. 73-75; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2017
 
Subject:
Маркетинг България.; Средства за масова информация.
 
*** *** ***
 
001:
001124297
 
040:
BG-SoUL
 
041:
bul
 
044:
bu
 
100:
Тодорова-Екмекджи, Мирена Христова.
 
245:
Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България :| Автореферат /| Мирена Христова Тодорова-Екмекджи ; Науч. ръководител Невяна Кръстева.
 
246:
Methods for analysis of the new digital media and model for their integration in the marketing strategies of companies in Bulgaria| Mirena Hristova Todorova-Ekmekci
 
256:
Характеристика на файл (1 PDF файл : 897.7 KB)
 
260:
София,| 2017.
 
300:
75 л. :| с цв. ил. ;| 30 см.
 
500:
Кор. опис.
 
502:
Автореферат на дисертационен труд| за придобиване на образователна и науч. степен "доктор", Област 3. Социални, стоп. и правни науки, Проф. направление 3.7 Администрация и управление (Социално управление)| СУ "Св. Климент Охридски", Стоп. фак., Кат. "Стоп. управление"| 2017
 
504:
Библиогр. л. 73-75
 
506:
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
 
533:
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2017
 
650:
Маркетинг| България.| Средства за масова информация.
 
700:
Кръстева, Невяна Стефанова| науч. ръководител| Todorova-Ekmekdzi, Mirena Hristova.