Current View
Citation link:
Title:
Социалният маркетинг и социалната реклама като инструмент за противодействие на антропогенната промяна в климата : Комуникационни и семиотични аспекти : Автореферат / Христо Бойков Панчев ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.; Social marketing and social advertising as a tool for tackling anthropogenic climate change Hristo Boykov Panchev
 
Creator:
Панчев, Христо Бойков; Pancev, Hristo Bojkov; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител
 
Date:
2017 [issued] 2017.
 
Description:
Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и науч. степен "доктор" по проф. направление 3.5. Обществени комуникации и информ. науки (Журналистика - Семиотика на рекламата) СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността" 2017; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2017
 
Subject:
Комуникация.; Маркетинг социални проблеми.; Реклама социални проблеми.; Климатични промени социални проблеми.
 
*** *** ***
 
001:
001121275
 
040:
BG-SoUL
 
041:
bul
 
044:
bu
 
100:
Панчев, Христо Бойков
 
245:
Социалният маркетинг и социалната реклама като инструмент за противодействие на антропогенната промяна в климата :| Комуникационни и семиотични аспекти : Автореферат /| Христо Бойков Панчев ; Науч. ръководител Христо Кафтанджиев.
 
246:
Social marketing and social advertising as a tool for tackling anthropogenic climate change| Hristo Boykov Panchev
 
256:
Характеристика на файл (1 PDF файл : 272.0 KB)
 
260:
София,| 2017.
 
300:
18 с. в папка ;| 30 см.
 
502:
Автореферат на дисертационен труд| за присъждане на образователна и науч. степен "доктор" по проф. направление 3.5. Обществени комуникации и информ. науки (Журналистика - Семиотика на рекламата)| СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация, Кат. на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността"| 2017
 
506:
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
 
533:
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2017
 
650:
Комуникация.| Маркетинг| социални проблеми.| Реклама| социални проблеми.| Климатични промени| социални проблеми.
 
700:
Pancev, Hristo Bojkov| Кафтанджиев, Христо Николов| науч. ръководител