Медийният избор на аудиторията : Препоръки за маркетингова политика в качествената медия : Автореферат / Невена Любенова ; Науч. ръководител Петранка Филева.; Media choice of the audience Recommendations for marketing policy in the qualitative media Nevena Olegova Lyubenova
Любенова, Невена Олегова; Ljubenova, Nevena Olegova; Филева, Петранка Димитрова науч. ръководител
2016 [issued] 2016.
Кор. опис.; Автореферат на дисертация за присъждане на науч. степен "доктор на науките", проф. направление: 3.5. Обществени комуникации и информ. науки, Науч. специалност "Медийна икономика" СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация", Кат. "История и теория на журналистиката" 2016; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2017
Средства за масова информация управление и организация.; Маркетинг.
*** *** ***
001118664
BG-SoUL
bul
bu
Любенова, Невена Олегова
Медийният избор на аудиторията :| Препоръки за маркетингова политика в качествената медия : Автореферат /| Невена Любенова ; Науч. ръководител Петранка Филева.
Media choice of the audience| Recommendations for marketing policy in the qualitative media| Nevena Olegova Lyubenova
Характеристика на файл (1 PDF файл : 1.170 MB)
София,| 2016.
38 с. ;| 30 см.
Кор. опис.
Автореферат на дисертация| за присъждане на науч. степен "доктор на науките", проф. направление: 3.5. Обществени комуникации и информ. науки, Науч. специалност "Медийна икономика"| СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по журналистика и масова комуникация", Кат. "История и теория на журналистиката"| 2016
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2017
Средства за масова информация| управление и организация.| Маркетинг.
Ljubenova, Nevena Olegova| Филева, Петранка Димитрова| науч. ръководител