Семиотични аспекти на интегрираните маркетингови комуникации в автомобилния бранш : Автореферат / Ваня Благоева Бабанин ; Науч. ръководител Христо Казанджиев.; Semiotic aspects of the integrated marketing communications in the automotive business Vanya Blagoeva Babanin
Бабанин, Ваня Благоева; Кафтанджиев, Христо Николов науч. ръководител; Babanin, Vanja Blagoeva.
2011 [issued] 2011.
Кор. опис.; Автореферат на дисертация за придобиване на ОНС "Доктор" по 3.5 Обществени комуникации и информ. науки (Журналистика - Реклама) СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по Журналистика и масова комуникация, Кат. Комуникация и връзки с обществеността 2011; Библиогр. под линия; Електронно копие София Университетска библиотека "Св. Климент Охридски" 2017
Автомобили търговия.; Маркетинг.; Семиотика.; Реклама.
*** *** ***
001116716
BG-SoUL
bul
bu
Бабанин, Ваня Благоева
Семиотични аспекти на интегрираните маркетингови комуникации в автомобилния бранш :| Автореферат /| Ваня Благоева Бабанин ; Науч. ръководител Христо Казанджиев.
Semiotic aspects of the integrated marketing communications in the automotive business| Vanya Blagoeva Babanin
Характеристика на файл (1 PDF файл : 703.3 KB)
София,| 2011.
36 с. :| с цв. ил., табл., сх. ;| 21 см.
Кор. опис.
Автореферат на дисертация| за придобиване на ОНС "Доктор" по 3.5 Обществени комуникации и информ. науки (Журналистика - Реклама)| СУ "Св. Климент Охридски", Фак. по Журналистика и масова комуникация, Кат. Комуникация и връзки с обществеността| 2011
Библиогр. под линия
Дигиталният обект е предназначен само за лично ползване
Електронно копие| София| Университетска библиотека "Св. Климент Охридски"| 2017
Автомобили| търговия.| Маркетинг.| Семиотика.| Реклама.
Кафтанджиев, Христо Николов| науч. ръководител| Babanin, Vanja Blagoeva.